Mostra de projectes de 3rD i 4tFIL

El dimecres 22 de març els alumnes de 3rD i 4tFIL van organitzar una mostra de projectes a la Sala Alguer, on van ensenyar els treballs elaborats durant el curs. Els alumnes de 3rD van exposar l’esquelet que van construir a l’àmbit científic i tècnic, una recerca sobre personatges il·lustres de l’Alt Penedès i Santa Margarida i els Monjos, activitats de lectura del llibre La volta al món en 80 dies,  uns tríptics que expliquen els diferents monuments del poble i una activitat sobre begudes ensucrades. I els alumnes de 4tFIL van ensenyar les activitats que han fet en el marc dels projectes La Nostra Empresa i El Riu Foix. A la mostra hi van assistir familiars, professors, l’alcaldessa i entitats del poble, que van anar mirant l’exposició, van preguntar i també van explicar coses que sabien sobre els temes dels diferents projectes. Aquesta mostra es va organitzar perquè els pares i els amics sàpiguen què fan els alumnes de 3rD i 4tFIL. Per finalitzar, es va organitzar un berenar per a tots els que van assistir a la gala.