Mostra de Fotofilosofia 2022

Per tal de celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia de 2022 (UNESCO) es convoca la Mostra de fotofilosofia. L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic a secundària tot aprofitant la creativitat de l’alumnat i preservant formes de col·laboració entre els departaments de Filosofia dels centres. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

Alumnes de l’institut escollits per anar a Barcelona a la Mostra de Fotofilosofia 2022:

• Edurne Ranchal Prieto, 1r A de Batxillerat: Fotografia nº22: El sol s’amaga cada nit?
  • Ian Díaz Payán, 1r A Batxillerat: Fotografia nº27: Com madurem, amb els anys o amb els danys?
  • Carla Síles Ruiz , 4t de l’ESO: Fotografia nº34: Tots trobem un camí que ens porti a la felicitat?
  • Mar Pastrana Rovira,1r B de Batxillerat: Fotografia nº36: La veritable felicitat pot veure’s reflectida en una simple imatge?
  • Alessandra López Montenegro, 1r A de Batxillerat: Fotografia nº42: És la vida un camí preestablert?

L’acte final de la Mostra de Fotofilosofia i celebració del Dia Mundial de la Filosofia tindrà lloc demà dimecres 16 de novembre de 2022, a les 17 hores a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, Aula Magna (4a pl). Streaming a la Sala Gran i al  web d’UBtv.

En aquests enllaços podeu veure totes les fotografies + les preguntes filosòfiques: