Mostra de fotofilosofia 2018

Per tal de celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia (UNESCO) es convoca cada any la Mostra de fotofilosofia, dins del programa del Festival de Filosofia, Barcelona pensa. L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic a secundària tot aprofitant la creativitat de l’alumnat i preservant formes de col·laboració entre els seminaris de Filosofia dels centres de Catalunya. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital i acompanyada d’un títol en forma de pregunta,  i vinculada amb temes de la Filosofia. Cada centre selecciona les millors fotofilosofies i les envia per presentar-les a l’acte públic de tots els centres participants, enguany el dia 14 de novembre de 2018 a les 17 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la UB, on van assistir els autors o autores i van rebre el reconeixement.

Les fotofilosofies seleccionades dels alumnes de Filosofia de 4t de l’ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat del nostre institut són les següents:

1r.- Marc Caballero Piña de 1r B de Batxillerat: S’ha de conservar l’esperit infantil per arribar a ser     un adult feliç?

2n.- Adrià Costa Salse de 2n B de Batxillerat: Som nosaltres o el reflex del que volen que siguem?

3r.-Natàlia Matínez Barbosa de 1r A de Batxillerat : Quantes cares pot tenir la gent?