L’INSTITUT EL FOIX de Santa Margarida i els Monjos celebra la graduació de 4rt ESO

El passat 26 de juny a les 19.30h l’institut El Foix va celebrar la graduació de l’alumnat de 4rt d’ESO a la masia Mas Catarro. L’acte va estar dirigit i organitzat pels propis alumnes de 4rt d’ESO.
Va ser un acte on es van donar els certificats d’empresa a l’alumnat de 4rt FIL i també els certificats d’agraïment a les empreses que cada any participen en aquest projecte.
Abans de l’entrega d’orles de l’alumnat de 4rt d’ESO es van lliurar les beques amb millor expedient de 1r cicle i 2n cicle. Aquests van ser per:
Millor expedient 1r cicle: beca sencera per Mariona Anfruns i mitja beca per Katy Tort i
Millor expedient de 2n cicle: beca sencera per Marc Caballero i mitja beca per Eva Sarabia
i Vinyet Rafecas

FELICITATS A TOTS!

Aquí teniu els enllaços per veure/descarregar les fotos de graduació.