Informació transport escolar 2020-2021

Benvolgudes famílies,

us fem arribar la notificació que hem rebut des del Consell Comarcal de l’Alt Penedès  fent referència al servei de transport escolar per al curs 2020/2021.

Els alumnes que actualment cursen els nivells de 1r, 2n i 3r d’ESO i amb continuïtat al centre el proper curs escolar, no hauran de fer la sol·licitud del servei de transport escolar.

En aquest sentit, les dades que les famílies van aportar en les sol·licituds realitzades en curs 2019/2020 es traspassaran al proper curs 2020-2021.

Restaran pendents de fer la sol·licitud del servei de transport escolar pel curs 2020-2021, els alumnes de 1r d’ESO (actualment 6è de >Primària), les noves incorporacions al centre, els repetidors de 4t d’ESO i els alumnes no residents a la comarca de l’Alt Penedès.

Aquests alumnes hauran de fer la sol·licitud en període de matriculació que estableixi el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per a cadascun dels nivells educatius.

Donat el cas, ja us farem arribar les indicacions per a la realització d’aquests tràmits més endavant.

Per als alumnes de 1r,2n i 3r d’ESO que segueixin matriculats en l’Institut i que facin ús del servei de transport escolar no obligatori (TENO).

En el cas que la família sol·liciti un canvi de número de compte bancari o un canvi en la modalitat de pagament dels rebuts, caldrà que realitzin telemàticament la sol·licitud, mitjançant la pàgina web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès a l’apartat següent:

TRÀMITS I GESTIONS – CIUTADANIA – ENSENYAMENT_Transport escolar – Modificació de l’ordre de domiciliació de càrrec directe – SEPA

Restaran pendents de fer la sol·licitud del servei de transport escolar no obligatori (TENO) per al curs 2020-2021, els alumnes de 1r d’ESO, les noves incorporacions al centre, els repetidors de 4t d’ESO, Batxillerat i els alumnes no residents a la comarca de l’Alt Penedès, i que facin ús del servei de transport escolar no obligatori (TENO).

Rebeu una cordial salutació.

ED