Històries d’institut

Des de les assignatures de llengua castellana i llengua catalana, hem treballat el gènere de la biografia. L’alumnat de 4t d’ESO, a través d’objectes que han tingut un valor important en les seves vides, han creat petites històries de vida, plenes de sentiment i emotivitat.

Aquestes biografies han estat enregistrades aprofitant la nova creació de la ràdio de l’institut. A través de diferents pòdcasts podreu viure en la vostra pell les històries dels nostres protagonistes.

Us deixem l’enllaç al sites que ha creat l’alumnat amb el recull de totes les històries.