Èxit de la 3a edició de la Mostra de Projectes

Per tercer any consecutiu, la Mostra de Projectes de 3rP i 4t FIL ha estat tot un èxit. El 20 de març l’alumnat de 3rP i 4t FIL van convidar professorat, familiars i amics a un acte organitzat a la Sala Alguer per veure els diferents projectes en què han treballat des de l’inici de curs. Després d’una breu presentació, els convidats van passar pels diferents estands en què els alumnes presentaven els seus projectes d’allò més variats: des de projectes de ciència i tecnologia (com ara una maqueta de l’àtom i una maqueta a escala de l’aula) fins a projectes de l’àmbit lingüístic i social (com ara tríptics d’edificis històrics dels Monjos o un mapa del món) i projectes relacionats amb el món empresarial. L’acte, que també va comptar amb la presència de membres de l’ajuntament, es va tancar amb un berenar ben merescut!