Etwinning project: English with me

L’alumnat de l’optativa d’anglès de 3r d’ ESO participa en un projecte amb alumnes de Polònia, Itàlia, Rumania, Turquia i també amb 2 instituts de La Rioja i de Múrcia. Estem aprenent anglès quan ens comuniquem amb els altres alumnes i també estem creant material per poder tots aprendre anglès mitjançant el joc…Learning by playing! Tots els instituts hem proposat uns logos que representaran el nostre projecte… a veure si tenim sort!  El nostres alumnes ja són guanyadors i guanyadores per només mostrar l’entusiasme i les ganes que tenen per comunicar-se en anglès… I’m proud of you guys!