Cros escolar Santa Margarida i els Monjos 2018

Tot i els canvis en el circuit a causa de les pluges, un gran nombre d’ alumnes de l’Institut el Foix i alguns professors van participar en el cros escolar de 5 km celebrat el 20 d’octubre al municipi.
Tots els corredors del Foix van quedar molt satisfets dels resultats obtinguts. L’alumna de 4t d’ESO Dúnia Raya es va classificar la primera en la seva categoria cadet amb 30’47”. Eva Sarabia, de 1r de Batxillerat, es va posicionar també la primera en la seva categoria juvenil amb 30’26”.
Cal destacar el suport i la col•laboració dels alumnes i exalumnes, els quals van ajudar en l’organització de la cursa.