Certificació dels coneixements de llengües estrangeres

El nostre centre forma part del Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres des d´enguany.

La finalitat és fomentar, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes als centres, la certificació dels coneixements de llengua estrangera, adquirits per l’alumnat de determinats ensenyaments de forma que s’afavoreixi, el progrés del rendiment acadèmic en les llengües estrangeres i la millora de la transparència de les competències adquirides.

Volem felicitar a tots els alumnes que s´han presentat ja que tots han superat les proves amb un gran èxit.

Felicitats Roger Font, Laia Mazcuñán, Eva Morales, Leire Ranchal, Marta Mohedano, Oriol Prieto, Arnau Raventós, Ariana Rubio, Bilal Sakr i Carles Freixedes!