Castanyada Aula d’Acollida

La setmana abans de la castanyada, l’alumnat nouvingut amb la col·laboració dels alumnes de SIEI, van elaborar una senzilla recepta de panellets per tal de conèixer una de les tradicions catalanes d’aquesta festa: cuinar i menjar panellets. Aquest taller de cuina, es va convertir en una activitat competencial a partir de la qual no només van poder assaborir els deliciosos panellets, també van conèixer una festa cultural catalana i van aprendre el vocabulari relacionat amb la recepta, com ara els ingredients i utensilis necessaris. A més a més, l’activitat va promoure establir més cohesió entre les noies i els nois.