Aprofundint en l’època medieval a les socials de 2n d’ESO

L’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat un projecte de l’època medieval presentat les maquetes d’arquitectura medieval del feu, castell medievals, església romànica o màscares de la pesta negra. Amb aquest vídeo us volem ensenyar el procés de treball que han fet des de l’inici de la creació d’aquestes, aplicant els oneixements apresos de l’arquitectura de l’època: organitzant-se i experimentant amb diferents materials com el fang o cartró ploma i potenciant la seva creativitat i imaginació. També han interpretat escenes relatives a l’època medieval aplicant moments històrics de l’etapa. L’alumnat ha respost molt bé.
Felicitats a tots!