Anamorfismes a l’institut

Mireu per l’institut perquè…

L’alumnat de 4t d’ESO hem realitzat anamorfismes a diversos espais. Aquestes instal·lacions juguen amb els efectes visuals degut a la visió en perspectiva que ens fa veure formes anamòrfiques com a formes del tot definides amb una forma enganyosa. Hem treballat durant uns dies les temàtiques escollides i hem aconseguit copsar les idees en les propostes que podeu veure a continuació.

Per tal de fer-los, l’alumnat d’Educació Visual i Plàstica ens hem inspirat en les obres de Felice Varini i Boa Mistura, artistes que realitzen formes geomètriques en perspectiva localitzades tant a l’interior d’edificis com en exteriors.

A veure què us semblen!