Alumnat del Foix participa al Picalletres

Un any més hem participat al concurs Picalletres organitzat per les televisions locals. Els nostres alumnes han fet un bon paper, però desafortunadament no han pogut passar a la final local. L’alumnat participant d’aquesta edició han sigut: el Gabriel Ponferrada, la Carla Ortiz i la Francesca López al grup A i l’Ariadna Pina, el Marc Raventós i la Chad Chafhi al grup B. Com a suplents, la Mar Pastrana, el Daniel Gómez i la Clàudia González.

L’any passat vam arribar a la final de Catalunya amb el Martí Fontanals, l’Oriol Borràs i la Blanca Gómez, però no hi vam poder assistir presencialment a causa del confinament.