3rD visita l’Ajuntament dels Monjos

El dimecres 28 de setembre els alumnes de 3r D van entrevistar l’alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos, Imma Ferret Raventós, per poder resoldre alguns dubtes sobre el municipi. Primer, les treballadores de l’ajuntament van rebre els alumnes i els van explicar què és el padró municipal. Després l’alcaldessa els va venir a buscar a tots i els va portar al saló de plens, on els alumnes van llegir les preguntes que havien preparat per a l’alcaldessa.

Entre moltes altres coses, l’alcaldessa va explicar que l’ajuntament és l’administració del municipi, té diferents àrees i actualment hi treballen unes cent persones. Per treballar a l’ajuntament, s’ha d’estudiar un cicle formatiu. Un projecte nou de l’ajuntament és formar part d’un recorregut que va des de Vilanova i la Geltrú fins a la Cerdanya aprofitant un antic camí de transhumància. Actualment el total d’habitants del municipi és de 7.624 persones. Hi ha més homes que dones i hi ha més joves que adults.

L’alcaldessa també va explicar que dedica moltes hores a la feina, perquè li agrada molt, i que és alcaldessa des de l’any 2011. Els alumnes van estar molt contents d’haver visitat l’ajuntament.