3r Projectes visita l’Ajuntament

L’alumnat de 3r Projectes de l’Institut el Foix van anar dilluns 23 d’octubre a l’Ajuntament dels Monjos a entrevistar l’alcaldessa, Imma Ferret. L’entrevista es va fer al saló de plens. Entre molts altres temes, li van preguntar per què s’han pintat els bancs de la bandera LGBTQIA+ i l’alcaldessa va respondre que ho fan per visibilitzar els drets d’aquest col·lectiu. També li van preguntar si pot combinar la feina amb la família i va dir que, amb ajuda, ho pot combinar bé. I una de les curiositats que van sorprendre més els alumnes és que, per sectors econòmics, el 90% dels habitants dels Monjos treballen a la indústria, un 8% als serveis i un 1% a la construcció. Als alumnes els va semblar molt interessant la visita, perquè els va permetre saber més coses del municipi.