2n de Bat: Visita a Corbera d’Ebre

El passat 21 de març els alumnes de 2n Batxillerat vam visitar la part antiga de Corbera d’Ebre, població on encara podem observar els estralls de la Guerra Civil, el centre d’interpretació de 115 dies i les trinxeres de les Devees, escenari de la batalla de l’Ebre. Aquesta sortida ens ha servit per poder comprendre millor l’impacte de la Guerra civil espanyola sobre la població i el testimoni de les víctimes que van sobreviure al conflicte. La sortida ha permès als i les alumnes poder analitzar els coneixements adquirits a l’aula observant un escenari real on encara queden evidències del conflicte bèl·lic. Considerem molt important el coneixement dels testimonis dels veïns del poble de Corbera per poder conservar la memòria històrica i la defensa dels valors democràtics.