Tallers extraescolars a l’INS Corbera

DSC_0017A partir d’aquest mes de gener, en horari extraescolar l’AMPA Can Baiona organitza uns tallers en les instal·lacions de l’Institut Corbera amb la col·laboració de dues fantàstiques voluntàries, la Rosa Mª i la Mercè del “Casal de les Magnòlies”

Un taller de lectura que ja s’ha iniciat, i un altre de teatre que es començarà pròximament.

Aviat farà un any, la Paula i uns companys de l’Institut, ens van proposar fer unes activitats extraescolars. El camí no ha estat gens fàcil, ja que per engegar qualsevol tipus d’activitat, encara que les porten a terme persones voluntàries, els permisos necessaris, certificats, assegurances, etc… dificulten moltíssim la seva execució.

Volem donar les gràcies a la Paula, que amb la seva iniciativa i persistència ha fet possible que tiréssim endavant aquest projecte, a l’Institut Corbera que ens ha donat el suport per poder-ho realitzar i especialment a les voluntàries del Casal de les Magnòlies per la seva col·laboració desinteressada. Sense elles no s’hagués pogut realitzar.

Esperem que la satisfacció per part dels participants dels tallers sigui la mateixa que sentim nosaltres després de que, superats els entrebancs, s’hagi pogut tirar endavant aquest nou projecte.

Junta AMPA Can Baiona