Bojos per l’Economia 2017

bojos-per-leconomiaEns complau comunicar-vos que la nostra alumna Yamilka Yanes de Taoro Etaix, de 2n de Batxillerat, ha estat escollida per a participar en el Taller “Bojos per l’Economia!” organitzat pel Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI) en col·laboració amb la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Per poder participar en aquest taller es realitza un procés de selecció i únicament són admesos els 30 millors alumnes d’Economia de tota Catalunya.

El taller “Bojos per l’Economia!” consisteix en una sèrie de vuit sessions sobre diferents temes que formen part de l’objecte d’estudi de l’economia.

Aquest taller va adreçat a estudiants de segon de batxillerat que desitgin aprofundir en els conceptes i tècniques que utilitzen els economistes per analitzar alguns dels fenòmens econòmics més importants.

Enhorabona!