Bojos per l’Economia! 2018

Volem donar l’enhorabona al nostre alumne Pol Balada González per haver estat escollit com a participant en el taller Bojos per l’Economia 2018.

L’any 2013, laFundació Catalunya – La Pedrera va crear el programa Bojos per la Ciència per a l’estímul del talent científic entre els joves. Dins d’aquest programa marc, neix Bojos per l’Economia!, una proposta delCentre de Recerca en Economia Internacional (CREI) que compta amb el suport i la col·laboració del Departament d’Economia de laUniversitat Pompeu Fabra.

El taller “Bojos per l’Economia!” consisteix en una sèrie sessions sobre diferents temes que formen part de l’objecte d’estudi de l’economia i que es realitzaran indistintament en anglès, català i castellà. Aquestes xerrades seran impartides per investigadors i professors vinculats al CREI i al Departament d’Economia de la UPF.

Aquest taller va adreçat a estudiants de batxillerat que desitgin aprofundir en els conceptes i tècniques que utilitzen els economistes per analitzar alguns dels fenòmens econòmics més importants i posa èmfasi en els mètodes estadístics i matemàtics aplicats a l’economia, per tant, va especialment adreçat a alumnes que tenen una especial competència i interès en disciplines quantitatives.

Cada centre pot recomanar dos alumnes de batxillerat per a participar en el programa Bojos per l’Economia!, dels quals són seleccionats al voltant de 30 alumnes.

Amb aquest ja són dos anys consecutius que un alumne del nostre centre és seleccionat per participar en aquestes xerrades, el que ens pot donar una idea del nivell i gran potencial del nostre alumnat.

Enhorabona Pol!

Temes i ponents d’aquest any 2018

Barbara Rossi: “Forecasting in Economics”
Fernando Broner: “Sovereign Risk”