Relat curt en català (Premi Coca-Cola)

Avui dissabte, 1 d’abril, s’ha celebrat a les aules de la Universitat Rovira i Virgili la 40a edició del Premi Coca-Cola de Relat Breu, en català.

En aquesta ocasió, hi han participat els nostres alumnes:

• Adrià Calduch (2n A)
  • Lucía García (2n A)
  • Silvia Espinosa (2n A)
  • Laura Márquez (2n B)
  • Sandra Márquez (2n B)
  • Hayat Zaroil (2n B)

1

El tema era: Fa 40 anys…. i perquè s’inspiressin els han donat unes espelmes! Una idea original i oportuna per a aquesta 40a edició!

6

Els nostres alumnes han estat acompanyats per la seva professora de català, Roser Matas.

Esperem que les espelmes us hagin inspirat com les Muses de l’Helicó ho feien amb els poetes grecs! Gràcies per participar-hi i representar l’Institut de Constantí!

5