Entrevista a William Miller

A l’Institut, el dilluns sempre és un dia estrany, difícil… tant per a l’alumnat com per als professors, perquè costa iniciar una setmana després d’un cap de setmana.

Tot i així, el dilluns 3 ha estat diferent…..Passada l’hora del pati, corria el rumor que hi havia un actor a l’institut. “Qui?”, deia un; “Sí, sí, el de la sèrie La que se avecina!!!!!” deia amb emoció una alumna; altres no s’ho creien; cares d’incredulitat; corredisses per davant de la USEE….

I sí, era ben cert! L’alumnat de la USEE tenia a la seva aula l’arosactor William Miller, que ha intervingut en sèries com “Isabel”, “Cuéntame” o últimament, “La que se avecina”.

Els alumnes de la USEE s’han convertit en reporters per unes hores i han convidat a William per fer-li una entrevista. Ha explicat un munt de coses: com és la seva vida d’actor, com ha arribat a dedicar-se a aquest ofici, un cop acabats els seus estudis d’història i d’arqueologia i, fins i tot, ha ensenyat la manera de rodar escenes de lluita.

Per cert, la USEE vendrà durant la setmana de Sant Jordi roses de paper. L’actor ha estat el primer en solidaritzar-se en aquesta iniciativa.

Donem les gràcies a William per la seva senzillesa i per haver col·laborat desinteressadament en aquesta activitat.

Realment ha revolucionat la vida de l’Institut per unes hores!

USEE - William Miller