Sortida a Montblanc de 2n d’ESO

De vegades els indrets més propers són aquells que ens acaben captivant. L’alumnat de 2n d’ESO han fet un viatge a través del temps i s’han endinsat a l’Edat Mitja, tot repassant els continguts treballats a l’aula, amb explicacions, activitats i un escenari inigualable. Montblanc amb el seu conjunt medieval enamora!

Els alumnes, juntament amb Eulo Jiménez, Gerard Ferrer i Mireia Castells, han gaudit d’una visita guiada pel recinte emmurallat i han pogut passejar pels carrers laberíntics i places porxades. També han visitat les esglésies de Sant Miquel i Santa Maria, on han estat treballant l’art romànic i gòtic.

Per acabar han pujat a una de les torres de la muralla i han visitat el Portal de Sant Jordi.

Gràcies al departament de Ciències socials que ha organitzat aquesta visita cultural!

Montblanc (2n d'ESO)