L’institut

L’Institut de Constantí s’ubica al nucli urbà de Constantí, un petit poble situat a uns 6 km. de Tarragona, amb una superfície de 30.9 kmi una densitat de població de 207.6 hab/km2.

El centre comparteix la zona de serveis i equipaments amb les dues escoles, el poliesportiu i la piscina municipal. A part, el municipi compta amb diverses instal·lacions i serveis, entre els quals trobem: una llar d’infants municipal, un centre d’atenció primària (CAP), una biblioteca, un arxiu històric, escola d’adults, emissora de ràdio, Punt Òmnia i un Servei de Joventut.

A l’Institut de Constantí oferim estudis d’ESO i de batxillerat.

• Els estudis obligatoris d’ESO consten de quatre cursos i, en acabar-los, s’obté el títol de graduat en ESO. Per millorar el procés d’ensenyament i aprenentatge, el nostre centre compta amb diferents estratègies d’actuació que es desenvolupen en el nostre Projecte Educatiu i diversos serveis que hem desenvolupat al llarg dels 20 anys que existim com institut.
  • Els estudis postobligatoris de batxillerat consten de dos cursos acadèmics i en acabar-los s’obté el títol de batxiller. Al nostre centre s’hi poden cursar les modalitats de Ciències i tecnologia i Humanitats i ciències socials.

En l’actualitat, el centre compta amb 13 grups: tres línies a 1r, 2n i 3r d’ESO; dues a 4t d’ESO i una a 1r i 2n de batxillerat; una aula oberta de 2n cicle (3r i 4t d’ESO), una aula d’acollida i una USEE.