Preinscripcions Batxillerat

Del 27 de maig al 3 de Juny es farà la preinscripció de Batxillerat. Aquesta es farà exclusivament en format telemàtic.

Per qualsevol dubte de procediment, us podem ajudar trucant al telèfon 977 52 40 11 entre les 9h i les 14h.

PER ALUMNES DEL CENTRE.

Per a l’alumnat que està actualment cursant 4t d’ESO i vol estudiar el Batxillerat al nostre centre.

• ha d’omplir la sol·licitud seguint els passos que s’indiquen en el següent enllaç (clickar aquí).
  • enviar resguard de la sol·licitud al correu electrònic del centre (e3007646@xtec.cat)

PER ALUMNAT FORA DEL CENTRE:

Per a l’alumnat que no està matriculat al nostre institut, el procediment és el següent:

• enviar la documentació al correu electrònic del centre (e3007646@xtec.cat)
  • en aquest cas, la documentació que s’ha d’enviar és la següent:
    • sol·licitud
    • llibre de família
    • DNI del pare i/o mare o tutor legal
    • DNI del menor (si en té)
    • Targeta sanitària del menor
    • Empadronament o certificat de residència

La tria de matèries de modalitat es farà durant el procés de matrícula.