Preinscripcions ESO – curs 2020-2021

Del 13 al 22 de maig es farà la preinscripció de 1r d’ESO. Donades les circumstàncies actuals es prioritza els processos administratius telemàtics. Atenció a les dates! Per més informació, clicar aqui.

Molt important. La preinscripció és només per als alumnes que han de cursar 1r d’ESO en el proper curs. L’alumnat que ja està estudiant a l’Institut NO ha de fer la preinscripció.

TELEMÀTICAMENT:

del: 13 al 22 maig

• Sol:licitud: descarregar aquí.
  • Enviar el resguard i documentació (escanejada o fotografia) al correu electrònic del centre: e3007646@xtec.cat
  • Rebreu una resposta de confirmació

PRESENCIAL:

• del 18 al 22 de maig
  • Amb cita prèvia al telèfon: 977 52 40 11 o 638 03 24 22
  • Portar emplenada la sol·licitud (aquí) i les còpies dels documents.
  • Per accedir al centre cal portar mascareta, guants i bolígraf propi.
  • En cap cas han d’acudir al centre persones d’especial vulnerabilitat, en període de confinament o amb símptomes. Podreu autoritzar algú per escrit.

DOCUMENTACIÓ:

• sol·licitud
  • llibre de família
  • DNI del pare i/o mare o tutor legal
  • DNI del menor (si en té)
  • Targeta sanitària del menor
  • Empadronament o certificat de residència
  • Documentació per punts/criteris de prioritat