Obertura del centre durant el mes de Juny

A partir del dia 1 de Juny, l’alumnat de l’ESO i Batxillerat podran accedir al centre per realitzar activitats no lectives. Aquestes podran ser:

• Orientació acadèmica per l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat
  • Atenció individualitzada per a tot els cursos
  • Activitats de Reforç per a 4t d’ESO i 2n de Batxillerat

Per poder participar en aquestes activitats, l’alumne ha de posar-se en contacte amb el professor o tutor.

Està previst organitzar una tutoria de grup perquè l’alumnat pugui recuperar el material que té a les seves classes així com per a recollir els llibres del programa de reutilització i les tasques de matèries i recuperacions. En els propers dies els tutors i tutores informaran de les dates i horaris.

En el moment que l’alumne vulgui entrar a l’Institut per a realitzar alguna d’aquestes activitats, ha de portar el document de responsabilitat de menors omplert i firmat per un dels pares. El document es pot descarregar aquí.

Recordem que el curs escolar acabarà el 19 de juny i no tornarà a reprendre’s de forma tradicional, donat que les condicions actuals no fan possible acollir tots els alumnes en classes presencials. Per aquest motiu, es continuarà a enviar tasques acadèmiques pel correu electrònic.