Setmana d’atenció tutorial

Durant la setmana del 8 al 12 de juny s’han programat activitats tutorials per als grups de l’ESO. Cada grup té un horari concret per poder acudir al centre i l’alumne que hi vulgui venir ha de confirmar-ho amb el seu tutor.

En aquesta sessió de tutoria està previst:

•  lliurar les activitats de recuperació que han rebut en format paper (cadascuna identificada amb el seu nom i dins del sobre marró on les van rebre),
  • retornar els llibres de text del programa de reutilització
  • recollir el material que cada alumne té a les classes

Cal portar una motxilla i un estoig.

En el cas dels alumnes de 2n i 3r d’ESO se’ls informarà de les optatives del curs vinent.

L’alumnat de 4t d’ESO i 2n de BAT podrà acudir al centre per fer-se la foto de les orles segons l’horari establert.

L’alumnat, per poder accedir al centre, ha de venir amb mascareta i el document de responsabilitat de menors firmat per el seu pare o mare. El seu tutor l’esperarà a l’entrada i s’aplicarà el protocol per garantir les mesures de seguretat sanitàries.

Per qualsevol dubte, contacteu el vostre tutor o tutora.