I Presentació dels Treballs de Recerca a la Biblioteca Municipal

Els treballs de Recerca són la cirereta que culmina el pas del nostre alumnat de Batxillerat per al centre.

Clar que hi ha alumnes que no fan el batxillerat però aquells que segueixen amb nosaltres durant 6 anys (i 6 anys en aquestes edats són molt importants) ens deixen amb la llagrimeta als ulls i, recordant a tots els de la seva promoció, ens deixen un regust de sal a la boca: el treball de recerca.

Avui la Biblioteca municipal ens ha deixat el seu espai: un espai magnífic per compartir amb la població de Constantí! Un espai perquè el nostre alumnat pugui explicar les seves recerques de qualitat! Un espai perquè els nostres alumnes puguin lluir el seu aprenentatge, la seva autonomia i el seu caràcter generós quan ens diuen que “el seu gos és verd” per què tenim cons diferents (cèl·lules fotoreceptores alterades per la genètica o l’ambient…) i perquè el “Qui és l’assassí?” es pot esbrinar amb proves latents com la marca de la suor que deixem arreu (i llavors cal una base de dades i reactius adequats…). I diem “generós” perquè ho saben després de moltes hores de feina i perquè venen a la biblioteca del SEU MUNICIPI a fer una xerrada a canvi de RES! Simplement orgullosos d’allò que han FET!