m-Schools Student Awards 2018

El passat dissabte 9 de juny, els alumnes de 2n d’ESO Fardin Arafat, Arshdeep Sing i Babaldeep Singh, van participar a la Fase Final dels m-Schools Student Awards, en la modalitat Scratch Challenge, que va tenir lloc al recinte de La Farga d’Hospitalet. Allà 39 equips, escollits entre els diversos centenars de participants de tota Catalunya, havien de resoldre un repte de programació en només 90 minuts. Malgrat no aconseguir la victòria final, l’experiència va ser molt gratificant. Esperem que en properes edicions tinguin més èxit.