II Mostra Gravitacions

El passat 29 de maig es va inaugurar a la Fundació Joan Miró la II Mostra Gravitacions. L’exposició és el resultat del treball fet pels alumnes de 1r de Batxillerat Artístic en col·laboració amb la Fundación Joan Miró. Els alumnes van tenir l’oportunitat de visitar les diferents exposicions del cicle “La possibilitat d’una illa” guiats per la comissària i els artistes. A l’institut han estat treballant en les seves pròpies peces tutoritzats per l’artista Serafín Álvarez i pel Jordi Clavero, responsable del departament educatiu de la Fundación Joan Miró.