Estrenem al Tantarantana

Com a cloenda del l’optativa de Taller de Teatre amb el professor Juan Escalona, enguany tornem a estrenar al Tantarantana. Durant la setmana que va del 4 al 7 de juny els alumnes assajaran al teatre. El dijous 7 hi haurà un assaig general obert a alumnes i els dies 8, 9 i 10 tindran lloc les representacions.

Com ja sabeu, aquest projecte el fem amb la col·laboració del Teatre Tantarantana (que ofereix la participació del seu equip tècnic, locals, la coreògrafa directora Constanza Brncic i el dramaturg Albert Tola), el Casal de la Gent Gran del Poble Sec i alumnes de l’Institut Milà i Fontanals. L´obra parteix dels textos treballats a classe. Per altra banda, la gestualitat i coreografia és el producte d’un procés d’escolta a partir dels exercicis pràctics a l´aula. Durant tot el curs hem assajat al Centre Cívic Albareda, al que agraïm el seu recolzament i la possibilitat de fer servir la seva magnífica sala d’expressió.

El projecte també ha comptat amb la col·laboració i la paciència de companys/es del nostre centre: des dels tutors i professors/es de 3r que ens han ajudat a encabir en el seu horari o sortides hores pels assajos, fins l’equip directiu, la companya Maite, etc. A tots/es volem agrair la seva predisposició i  esperit positiu.

El motiu principal del cartell de l’obra ha estat confeccionat pel nostre alumne Christian Carmona, de 2n de batxillerat artístic.

Els horaris son els següents:

• Divendres i dissabte……………………. 20:00 h.
  • Diumenge…………………………………. 19:00 h.