Xerrar sobre aspectes de la societat actual

Rachida Rahoti i Joan Ramos ___ [ 3r ESO A ]

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Consell de Cent, ha estat realitzant un taller a les classes de socials durant el segon trimestre. Aquest consistia en analitzar alguns aspectes de la societat actual i discutir-los a classe a traves de dinàmiques en grup, xerrades o debats. A la classe es van tractar temes tals com, la explotació infantil, la discriminació de la dona, els problemes ocasionats per l’extracció de coltan, el comerç just, productes ecològics i de proximitat.

Al final del trimestre els alumnes de 3r d’ESO es van dividir en grups per tal de anar a alguns comerços del barri a comprovar, mitjançant entrevistes, si tots els aspectes tractats a classe eren aplicats.

Finalment vam exposar els nostres resultats davant de tota la classe, de manera que tothom sàpigues una mica els comerços del barri visitats, encara que no hi haguessin anat a tots.