VISITES A EXPOSICIONS: TOULOUSE-LAUTREC, VELÁZQUEZ, BECKMANN

Enguany els alumnes de 1r de Batxillerat Artístic han pogut visitar les exposicions de “Henri Toulouse-Lautrec i l’esperit de Montmartre”, “Velázquez i el segle d’or“, i “Max Beckmann: Figures de l’exili” a CaixaFòrum. També han pogut visitar la fàbrica modernista de Casaramona, seu d’aquesta institució cultural de la ciutat.

Aquestes activitats han estat organitzades dins de les assignatures de Dibuix Artístic I i Història i Fonaments de les Arts I. A més de ser una oportunitat enriquidora per a la formació dels alumnes, que els ha permès veure i conèixer millor l’obra de grans artistes, també s’han treballar després a l’aula diferents aspectes relacionats.