Visita a l’ateneu de fabricació de batxillerat

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic i tecnològic vam anar a realitzar un taller a l’Ateneu Fàbrica del Sol, situat a la Barceloneta. Ens van explicar els tipus de materials que fan servir per fabricar i reutilitzar, els tipus de maquinàries que hi ha i les seves funcions, com la impressió làser, la impressió 3D o la fresadora. Però abans de posar en funció en les màquines primer s’ha de dissenyar digitalment per mitjà d’un programa 3D, que és el que nosaltres vam fer. Vàrem fer servir el Tinkercad, un programa gratuït que permet dissenyar objectes tridimensionals on van explicar les funcions principals del programa, seguit d’això cadascun de nosaltres vam fer de manera lliure objectes o figures.

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic continuem en la fabricació Ateneu, aquest cop amb els nostres esbossos d’objectes a mà, per realitzar els dissenys en 3D amb el tinkercad de la qual cosa s’imprimirà.

Maria Fernández