Últimes mobilitats del nostre projecte Erasmus: Eslovènia i Noruega

Com en molts altres àmbits acadèmics, aquests últims mesos hem hagut d’adaptar les activitats del nostre projecte Erasmus als canvis obligats per la pandèmia. La mobilitat a Eslovènia finalment va haver de ser online, però va ser molt profitosa. Durant la primera setmana de febrer, un total de 16 alumnes del nostre centre va anar passant per les aules habilitades per les activitats online proposades pels nostres socis eslovens. Junt amb uns 80 alumnes dels diferents països del nostre projecte (Eslovènia, Noruega, Portugal i Romania) vam analitzar i intercanviar impressions sobre el llibre No està escrit a les estrelles (John Green), vam construir un atrapasomnis, vam guiar els companys pels carrers de Ljubljana, vam aprendre sobre les antigues colònies mineres a la zona de Litija, vam parlar d’emocions i vam escriure les històries més fantàstiques de manera col·laborativa. Per acabar, l’últim dia vam tenir l’honor de ser acomiadats pel traductor a l’eslovè del llibre que treballàvem, l’actor i escriptor Bostjan Gorenc, i el president d’Eslovènia, Borut Pahor. Va ser tot un honor!

Per acabar, aquestes setmanes ens estem preparant per la propera i última mobilitat, que finalment es podrà fer de manera física: Noruega! Amb els alumnes de la Hilstad skole (a Bronnoy, al nord del país) treballarem el llibre Girl Online (Zoe Sugg) i el tema de l’assetjament a internet i els reptes de les noves tecnologies. Marxarem el dia 13 de Març i tornarem el 19. Anem preparant roba d’abric!