Sortida Micrarium Comocaixa amb 4t d’ESO A

El passat 25 de gener vam anar tots els alumnes de 4t A al Cosmocaixa a fer un taller anomenat Micràrium sobre el món macro i microscòpic. Els alumnes són alhora observadors i protagonistes, ja que a més de preparacions del món mineral, vegetal i animal, al Micràrium els visitants es poden observar a ells mateixos amb els instruments de magnificació: pèls, pell o fins i tot la roba són objectes que es poden veure i comentar. Després vam aprofitar per visitar el museu, des de la sala Univers fins al bosc inundat.
Ens ho vam passar genial.