Sortida al set de Planta Baixa de TV3

El passat 13 de gener el grup de 2n de Batxillerat artístic de l’Institut Consell de Cent vam visitar els estudis de gravació del programa Planta Baixa, de TV3. Va ser una visita molt interessant ja que vam poder veure des de dins els decorats i els platós dels programes més coneguts del canal de televisió. També vam resoldre molts dubtes sobre com s’utilitzen les càmeres i altres eines que s’utilitzen en televisió. Va ser una experiència genial i fins i tot vam poder assistir de públic i parlar amb els presentadors.