Recordatori

Avui dia 6 és l’últim dia perquè els alumnes que no heu aconseguit una plaça en un cicle de grau mig podeu tornar a demanar plaça. Els alumnes que us trobeu en aquesta situació prèviament heu tingut que rebre un enllaç que us permetrà accedir i ampliar la sol·licitud.

El 7 de setembre es publicarà la llista d’admesos i començarà el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada en aquesta segona fase.

En aquest enllaç trobareu les places vacants  i  els centres que ofereixen vacants.

La normativa diu que aquesta segona fase és “D’AMPLIACIÓ” i per això no és poden posar les mateixes opcions que al maig es van posar perquè ja hi consten.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *