PROJECTE GRESOLADA

El dijous 12 de maig part de l’alumnat de 1r i 3r d’ESO van presentar al pati d’armes del castell de Montjuïc el treball que han fet com a resultat dels  “apadrinaments” del nostre centre amb el  Museu olímpic i el Museu d’arqueologia.

Els nostres alumnes han explicat els  projectes “Fem d’arqueòlegs” i “Orientació a l’anella Olímpica” a altres alumnes d’instituts i escoles del districte Sants-Montjuïc al mateix temps que també han pogut compartir l’experiència de vincular els centres educatius amb entitats i espais del barri del Poble-sec.