Premi Protagonista Jove

Aquest curs hem participat al Premi Protagonista Jove amb l’alumnat d’ESO per potenciar la lectura en català. Amb 1r i 2n hem llegit El famosíssim catàleg de Walker & Dawn de Davide Morosinotto, Ella de Núria Pradas i La noia ocell de Sandy Stark-McGinnis. Amb 3r i 4t, La llum de les fondàries de Frances Hardinge, Nascuts per ser breus de Toni Mata i Espais Interiors d’Elin Nilsson. Hem anat llegint un llibre cada mes i l’hem comentat amb l’alumnat del Milà i Fontanals i amb l’Anna Maicas a la Biblioteca Andreu Nin.