Premi al millor curt de batxillerat per l’Institut!!!

El dijous 25 de maig va ser un dia molt emocionant perquè el poètic curtmetratge “Lluita amb mi mateix” de la nostra alumna de 2n de batxillerat Caiwei Ye va guanyar el “Premi al millor curt de batxillerat” i el gran “Premi de la @fundacioboschaymerich al millor curtmetratge”, al concurs de cinema #mentsdespertes organitzat pel @grupsomvia. A més, la Nicole Uzcategui @__.niicoole.__ va quedar finalista amb el seu “Paraules enfonsades”.
Ambdós curts es van crear a partir d’una proposta de la professora Verònica Varas des de la matèria de #fonamentsdelesarts per a treballar tant el #videoart com la #salutmental.

Aquesta darrera, a més, com a professora del batxillerat artístic i coordinadora del batxillerat, va ser convidada a fer una intervenció com a ponent per parlar de la importància de parlar i acompanyar al jovent des dels centres educatius tant en salut mental com emocional.

Enhorabona a ambdues!!! I volem fer extensible l’enhorabona a la resta de l’alumnat de 2n de batxillerat artístic per la qualitat dels curts presentats!

En voleu veure algun, d’exemple?