Potabilitzadora d’aigua

Els alumnes van anar en autocar i van realitzar dues activitats: visita a les instal·lacions per conèixer els processos i tractaments que es fa sobre l’aigua abans de distribuir-la per la xarxa d’aigua potable de l’Àrea metropolitana; i un taller sobre les propietats de l’aigua de consum, comparant aigua mineral envasada, aigua mineral amb gas i l’aigua potable de l’aixeta. En aquest darrer taller van treballar sobre els conceptes de gust de l’aigua, nivell de sals minerals en solució (responsables del gust final de l’aigua), i concentració de clor en l’aigua com a mesura de garantia de la potabilitat; també van relacionar alguns fets històrics sobre la salut i la taxa de mortalitat, entre ells el principi de cloració de l’aigua.

Si voleu més informació detallada teniu també la crònica d’una alumna, Maria Cristina Agudong de 4rt  en el seu Site. Ma. Cristina Agudong Diego

@n00r_ssi