Posem veu a les emocions a 1r de Batxillerat

Posem veu a les emocions, aquest ha estat el títol del projecte que al llarg d’una setmana de forma transversal han treballat els alumnes de 1r de batxillerat.

Organitzats per grups entre alumnes de les diferents modalitats han investigat per àmbits sobre el tema, han fet teatralitzacions sobre les emocions, un taller amb la Sara Desiré Ruiz educadora social, especialitzada en adolescència i l’últim dia van presentar les seves filmacions on plasmaven tot l’après al llarg de la setmana. El guanyador va ser el grup format per Matias Vieda, Laura Garcia i Guadalupe Vega i el segon classificat el format per Patrick, Elena, Dunia i Na Anta.