NOVES INSTRUCCIONS D’AQUEST CONFINAMENT

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar les últimes comunicacions que hem rebut per part del Departament.

–  Les qualificacions corresponents a la segona avaluació s’obtindran a partir de les observacions i indicadors recollits fins al 12 de març, llevat de les avaluacions ja fetes anteriorment. Els informes de l’avaluació es lliuraran durant les primeres setmanes, un cop es normalitzi l’activitat acadèmica.

–  El període comprès entre el 12 de març i el 13 d’abril no es considerarà, en cap cas, ni lectiu ni qualificable.
–   No hi ha data de retorn per tant l’ inici de la tercera avaluació es farà en situació de confinament. La docència es farà de forma virtual. L’avaluació serà qualificadora i adaptada a les limitacions formatives i personals amb les quals es trobi cada alumne.
–  Preveiem mantenir la comunicació i el suport regular amb l’alumnat i amb les famílies mitjançant les comunicacions corporatives, la figura del tutor o tutora, així com les que les famílies necessiteu.
–  El canal de Telegram, els correus,  els dos telèfons mòbils del centre (646460306 – 603554944)  continuen operatius per qualsevol aclariment que necessiteu, via trucada o via whatsapp.
–  La previsió per realitzar les proves d’accés a la universitat (PAU) està prevista, en convocatòria ordinària, els dies 7, 8 i 9 de juliol, i els resultats es preveu que siguin publicats el 17 de juliol. Les proves en convocatòria extraordinària ens informen que seran abans del 10 de setembre i que els resultats es publicaran el 17 de setembre.
Desitgem que estigueu bé de salut i que aquestes informacions us siguin útils.

Equip Directiu