II Concurs “El Problema del Mes”

El II Concurs de Resolució de Problemes “El Problema del Mes”, organitzat per la Departament de Matemàtiques de l’Institut, té la finalitat de potenciar la resolució de problemes com a forma de millorar l’aprenentatge de les matemàtiques des del punt de vista de la creativitat i la diversitat.

Cada mes et proposarem un problema i el lliurament de la solució és al llarg de la primera setmana del mes següent.

Escriu la solució desenvolupada i fica-la a la caixa que estarà a Consergeria o envia-la al correu electrònic problema.del.mes.2021@mail.com, tot indicant el teu nom complert, curs i grup.

Mensualment es publicarà la llista dels alumnes que hagin presentat la resposta correcta i es penjarà alguna de les solucions. Es premiarà l’alumne que hagi presentat la solució més original, amb més enginy, elegància o claredat d’exposició.