Estades d’Immersió en Llengua Anglesa

Aquest curs els nostres alumnes de 4t d’ESO podran participar a les Estades d’Immersió en Llengua Anglesa, una actuació que forma part del “Programa d’ Orientació i Reforç per a la Millora i Suport en l’Educació” del Ministeri d’ Educació i Formació Professional, i està cofinançat pel “Programa Operatiu d’Ocupació, Formació i Educació” del Fons Social Europeu.

Els alumnes podran gaudir d’una estada de tres dies a un alberg de joventut de la xarxa Xanascat en règim de pensió completa, fent activitats en llengua anglesa. A més del cofinançament del Fons Social Europeu i el MEFP, l’Institut Consell de Cent subvencionarà les despeses dels alumnes en els viatges corresponents.

Us continuarem informant sobre aquestes estades quan disposem de més informació.