ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolguts pares i mares,

Abans d’acabar el 2021 s’han de celebrar eleccions per tal de renovar la meitat dels membres del Consell Escolar i constituir el nou per una durada de dos anys.

El cens d’electors i elegibles sou tots el pares, mares o tutors legals dels alumnes de l’escola. Els representants dels pares i mares al Consell Escolar són quatre (tres escollits en votació i un designat per l’AMPA). En aquestes eleccions s’han d’elegir dos representants dels pares i mares que han de sortir per votació.

Tothom que tingui interès a presentar la seva candidatura ho ha de fer entre el dia 8 i el 12 de novembre omplenant l’imprès corresponent disponible a la Secretaria .

L’acte de votació s’efectuarà dimecres 24 de novembre a partir de les 16.30 fins a les 18h  a l’Institut Consell de cent.

Adjunto el Calendari del procediment en aquest enllaç.

Atentamente,

Secretaria del centre.