“El temps de les promeses” amb 2n de batxillerat

L’alumnat de 2n Batxillerat Artístic i Científic-Social van assistir el 11 d’Octubre a la conferència per estudiants El temps de les promeses per escoltar i debatre amb la filòsofa Marina Garcés.
La conferència realitzada al pati del CCCB, en el marc de la Bienal de Pensament, es duia a terme entre  joves estudiants de diversos centres de la ciutat  que intentaven pensar conjuntament què són les promeses? Quines promeses ens fem i a qui li fem aquestes promeses? Què és el futur? Hi ha futur?
Algunes de les nostres alumnes es van animar a compartir preguntes i reflexions molt enriquidores per totes.