Cultures dins cultura clàssica

En l’assignatura Cultures clàssiques de 4t B estem creant projectes que ens ajuden a descobrir diferents cultures arreu del món. Els alumnes trien la cultura que volen treballar per equips i, de manera consensuada amb tots els membres de l’aula, debatim i escollim què cercar i com mostrar tota aquesta informació.
Un exemple és el projecte 1 de Baljit Kaur, Humayra Khanom, Nahida Kannath. La classe va decidir que abans de parlar del passat, s’havia de parlar del present “Què és Roma actualment?” i fer-ho a través de l’app Inshot.